15 Aralık 2013 Pazar

Una Lucertola Con La Pelle Di Donna - A Lizard in a Woman's Skin - Kabus (1971)

Çok severmişim gibi yine bir Lucio Fulci filmiyle buradayım :) Ülkemizde isabetli olarak Kabus ismiyle gösterime giren filmin konusu ise şöye; Carol Hammond gördüğü kabuslar nedeniyle psikoterapi görmektedir ve doktoru Carol' un kabuslarını analiz etmektedir. Rüyada işlenen bir cinayet gerçeğe dönüşünce katili bulma oyunu başlamış olur.


Öncelikle filmin çok sayıda fanı var, bu sebeple benim beğenip beğenmememin çok da bir önemi olmasa gerek. Bana göre başarısız bir giallo, katilin kim olduğu ve cinayetin arkasındaki motivasyon, filmin başından itibaren çok açık ve net bana göre. Kabus sahnelerini de başarılı bulmadım. Film görsellik anlamında da karakterler anlamında da sadece idare eder derecesinde. Alakasız bazı vahşet sahneleri size Fulci izlediğiniz hatırlatıyor. Giallo türündeki tüm filmleri izledim, bir bu film eksik kalmasın derseniz izlenebilecek bir film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder